NÄ, Snart skiter jag i det här

Jag är så sjukt trött på Fredagar att jag knappt orkar leva. (Kan kanske bero på att jag kliver upp 05.30 typ varje dag.) Fredagar för mig är oftast bara vara hemma och slappa, äta ngn god mat och sedan lägga mig i hyffsad tid för att vara rätt pigg på Lördagen. (Shit - jag låter som en pensionär) Ibland är det dock partaj, och då är det betydligt lättare att hålla sig vaken. :O)
Nä, snart skiter jag i det här. Goodnight !!

Imorgon vankas 30-års fest hos en bra tjej !!

P.S Nanne Grönvall, hon måste ha mest hår i hela världen....

Kommentarer
Postat av: Jonna

kul med fest:)

2008-05-16 @ 23:06:44
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Sara

Jag har också varit sjukt trött denna kväll!
Nannes hår rockar!
Hoppas du får det skoj imorrn, synd att ni missar grillpartyt. Ni får komma på nästa!
Kram o gonatt!

2008-05-17 @ 00:22:10
URL: http://saratornkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0