Mååååååååååååndag - sanningens ögonblick

Cirka 387 minuter sov jag i natt. Kanske lite för lite, borde ha gått och lagt mig tidigare. Men eftersom jag sov rätt mycket igår, så var jag inte sugen att gå och lägga mig. Och nu är det Måndag, och det var visst idag mitt nya liv skulle börja. Ooooops....!!
image26

Kollade på Kanal5s "Sanningens ögonblick" igår. Hur tänker folk egentligen ??! Varför ställer man upp i ett sådant program där det finns betydligt mer att förlora än att vinna. Killen som var med igår, som pluggar till Polis:

  • Har du någon gång haft polisuniformen i sängen ??  JA
  • Om du hittar en större summa pengar på gatan, lämnar du då in det till polisen ?? NEJ
  • Om din pojkvän begår ett allvarligt brott, anmäler du honom då ?? NEJ

Bye Bye - Polishögskolan !!!!  För det sista vi behöver i Sverige är väl oärliga poliser. Fast i och för sig var denna kille åtminstone ärlig i sina svar.... *skratt*


Kommentarer
Postat av: Lexie

nej värmen skulle gärna ha fått följa med solen tycker man :)

2008-05-19 @ 09:05:56
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Petra bloggar

usch sicket skitprogram! :)
alla har vi lik i garderoben, men dem kanske ska STANNA där...det är ju inte för inte som dem är just där....i garderoben alltså ;-) *hihi*

ha en skön dag!

2008-05-19 @ 09:56:59
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: yanira

cool ögonfärg!

2008-05-19 @ 18:28:46
URL: http://Brounze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0