Jag färgar håret

Halva badrumsspegeln är full av rödfärg, hela min nacke och förhoppningsvis varenda hårstrå på min knopp. Jag tycker det är svintråkigt att färga håret, så drygt att ha i färgen, och jag stänker överallt. Mycket skönare att göra det hos frisören, men i och med att jag går dit kanske varannan månad så behöver jag färga håret en gång emellan själv. Ja, jag kanske färgar håret ofta, men det blir ju så dassigt annars, och det är ju så fint när håret är nyfärgat. Så nu sitter jag och tittar på timern och väntar på att tiden ska rinna ut.... DAX O SKÖLJA !! 

image41

Andra kroppssaker som jag måste göra, men som är tråkigt:

  • Färga håret.
  • Raka benen.
  • Plocka ögonbrynen.
  • Färga bryn och fransar.
  • Fila fötterna.
  • Smörja in sig.


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

fan vilken härlig ego-dag du haft!!
får man se resultatet på håret sedan då?

hoppas jag gillar böckerna!

2008-05-29 @ 22:29:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: cassandra

Ja det var verkligen mums :D Hur blev håret ?
Sov gott och tack för kommentaren!

2008-05-30 @ 00:43:05
URL: http://dasiilvaa.blogg.se
Postat av: Helena

jag kan inget annat än att hålla med, jag hatar också att raka benen, plocka brynen och smörja mig. Men vad gör man inte för att vara lite extra vacker :)

2008-05-30 @ 06:51:06
Postat av: Petra bloggar

ser nästan ut som om du har ramlat och slått huvudet i kaklet *hihi* tuuuur att det inte är så! ;-P

när får man se bild på la nyfärgad kalufs? *nyfis*

2008-05-30 @ 09:47:42
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: leia

haha...usch ja, en hel del på den där listan som jag borde göra också men jag orkar ju aldrig:( så oplaockade bryn, stubb på benen, utväxt i håret och torr hud all over...det är jag det:)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0