Livet är en tävling.

Jag sitter på jobbet och tar en snabb kafferast. Sjukt mycket att göra.... såklart kul att det finns mycket att göra, men lite stressande när man känner att man inte riktigt räcker till. Dock borde denna arbetsmängd minska om några dagar.


Snart helg igen. Veckorna går riktigt fort. LOVELY.
Solen gassar fortfarande i Gävle, så i helgen blir det liggläge. (igen)
image44
Kanske dax för premiärdoppet !! Lite knäckt för min P hann före, han doppade sig förra helgen. Attans. Livet är ju en enda lång tävling !! Ingen minns en looser.

Vet att jag har varit dålig att uppdatera, men jag har haft annat att göra. Det har hänt roliga spännande saker de senaste dagarna, nu håller jag tummarna för att allt ska klaffa....


Kommentarer
Postat av: JennyJenny

Spännande saker????? Berätta mer!

2008-06-04 @ 13:05:47
Postat av: KÄRRAN

Det går nog bra det där, superspännande!! =)

2008-06-04 @ 14:12:52
Postat av: Beyond the sun

Nä, usch.. Inte för en rastlös själ som mig! Haha ;p

2008-06-04 @ 14:23:55
URL: http://fifteenminutes.blogg.se
Postat av: Petra Bloggar

MÄH sicken cliffhanger...så får du ju inte göra *;-)*

2008-06-04 @ 20:56:05
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0