Det här gör vi till en vana

Idag när jag var på väg hem från jobbet så stötte jag ihop med en kille jag känner. Han erbjöd mig skjuts till busshållsplatsen (ut från industriområdet, vilket är ungefär 5 minuters promenad). Sen så på vägen så tror jag han fick lite dåligt samvete så han skjutsade mig enda hem. Vilket var väldigt schysst, då han bor i andra änden av stan, och detta kostade honom ungefär 10-15 minuter. Alla som arbetar, vet att de minuterna kan vara väldigt dyrbara. Hur som helst så tackade jag såklart ödmjukt för skjutsen.

TACK o BOCK, det här gör vi till en vana; sa jag.
Det här gör vi INTE till en vana skulle jag  precis säga; säger han.

Va fasiken, min normala 35-40 minuters resväg kortades ju ner till 21 minuter, klart vi måste göra det till en vana.

Kommentarer
Postat av: Äldsta lillsyrran

Jag har också sett SATC idag, hehe =)

2008-06-24 @ 00:07:34
Postat av: Petra Bloggar

ATTANS GNU!!!! hahahaha



hade ju varit fasiken så bra! :D



hahahaha

2008-06-24 @ 12:15:07
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0