Okay - det kanske var lite överdrivet

Jag har haft rätt så dåligt samvete att jag har rört på mig alldeles för lite sedan i April. Var inne i en bra period där ett tag då en Cypernresa inspirerade mig. Så i April flög jag till Cypern för en dryg veckas sol o bad, med mitt mål uppnått. Var riktigt nöjd!! :O)  Och på semestern så får man såklart unna sig. Men sen kom jag hem från Cypern, och jag kan ju inte påstå att jag haft semester sen dess..... HaHa. Jag har varit en riktig slarver med träningen, så idag skulle jag ta nya tag.

Jag och Lasse promenerade iväg. varje gång jag är ute och promenerar med Lasse så känns det bara så mycket lättare, jag sjunger mig fram. Det fanns oxå väldigt mycket att titta på när man är nyinflyttad i en ny stadsdel, massor av nya promenadstråk. Tiden gick och många bra texter for in genom öronen på mig.... När jag kom hem hade vi promenerat i 2 timmar och 21 minuter. Bra start !!

Ganska precis 72 timmar och 17 minuter kvar!!!!!!!!!  LÄNGTAR !! Den här gången ska jag definitivt inte sitta på BajaMajan när Lasse entrar scenen !!
Eller vad säger du Sara......??

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hehe.. du gillar den där winnerbäck du!



ajvar är så supergott absolut du ska testa!!

hur går flytten?



KRAM

2008-08-12 @ 21:31:37
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: SysterSara

Tjohej att du börjat blogga igen!

Ja, Lasse på lördag. Vi missar. Jag och Lisa drar ju nämligen till Finland ett par dagar. Väldigt oväntat, bokade idag :)

2008-08-12 @ 21:44:12
Postat av: m a r i t

Till systerSara!



När ska DU börja blogga ??

Finland ?? o fira??

Du påstod ju att du gillade Lasse ??

2008-08-12 @ 21:45:51
URL: http://themarit.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh..vill se honom i helgen igen men blir nog inte så..och nej - för fan stay out of the bajamaja!

2008-08-12 @ 23:03:17
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: erika

åå känner verkligen igen mej på det där å röra på sej;)

var faktiskt ute å sprang igår, innan dess hade jag inte rört mej på 2 månader...



må så gott//erika

2008-08-12 @ 23:09:35
URL: http://www.ekogrejjer.blogspot.com
Postat av: Ylva

Satans va duktigt där Marit! ;)

Winnerbäck har säkert sin charm men jag är inget fan, hoppas ni får jätteroligt allafall trots att syster Sara sviker och åker till Muminlandet ;)

2008-08-13 @ 07:19:52
URL: http://yllenylle.blogg.se/
Postat av: Helena

så du ska på Lasse på fredag?! Då ses vi förhoppninsvis där. Det ska bli kul. Kanske jag vaknar som ett riktigt Lasse-fan på lördag :)

Bra med prommis. Malla och jag har också börjat ett nytt liv, promenader INNAN jobbet. Igår gav jag mig ut vid halv sex.....vem faan är ute och går så tidigt?! Ja, tydligen jag. Vill man komma i form till Beach 2009 är det lika bra att börja nu och göra det ordentligt :)

2008-08-13 @ 09:49:51
Postat av: Anonym

jag älskar lars winnerbäck!

2008-08-13 @ 10:28:09
URL: http://minigrisarna.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

åååh LASSE LASSE LASSE!!! men du...vad hurtig du är! =)



men NÄR kommer bilder på boningen, jag är GÖR nyfiken! =)

2008-08-13 @ 11:29:46
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Lisa

Registrera på funbeat! nu när du är igång igen..

2008-08-13 @ 12:01:29
Postat av: Lisa

Registrera på funbeat! nu när du är igång igen..

2008-08-13 @ 12:02:39
Postat av: Sara S

Nej du! Bättre planering denna gång, bajemajja minst en halvtimme innan, inte en kvart som sist. Vi måste räkna in kön! ;)

2008-08-13 @ 17:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0