Jag älskar mössor !!

Det bästa klädesplagget jag vet är mössa!!!!!!! Helt överlägset det bästa och skönaste som finns att ha på sig. Jag kan ha på mig mössa sommar som vinter. I like it !! Snyggt är det oxå. Nu för tiden finns det faktiskt rätt mycket schyssta mössor att köpa i affärer och på nätet, det har ju lixom blivit lite av en modegrej. Dock måste jag bara tipsa om min absoluta favoritmössa som dessutom är från trakten. E.KO-mössan !! Jag älskar stjärnor och jag älskar mössor, kan inte bli bättre !! Kolla in Erikas sida/blogg så förstår ni vad jag menar.
ekogrejjer.blogspot.com


Kan tyckas lite konstigt att tipsa om sin favoritmössa den 19 augusti.... Men sanningen är att det är nästan höst ute emellanåt. Sen så gäller det att vara ute i god tid.


Kommentarer
Postat av: Helena

jag beställde två mössor förra veckan....som du skriver så är det lika bra att vara ute i god tid. Jag älskar de här mössorna. Snygga och så sköna!

2008-08-20 @ 07:04:59
Postat av: Ylva

Åh jag vill också ha!!! Är dessa bara för barn...?

2008-08-20 @ 07:19:02
URL: http://yllenylle.blogg.se/
Postat av: Ylva

Då ska jag fasen ha mig en!

2008-08-20 @ 08:18:37
URL: http://yllenylle.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

hahaha jag är liksadan, jag stod i mössa hemma, men D förbjöd mig att gå ut i den eftersom det bara är augusti...men det kunde lika gärna varit december..vädret skiljer sig ju inte! ;-(

2008-08-20 @ 11:19:37
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0